söndag 31 augusti 2008

Tidsbrist



Jag är ganska dålig på att uppdatera, ganska. Det låter ganska flott och upptaget att skylla på tidsbrist - så det är precis vad jag gör.

I helgen har jag, mamma och pappa varit på Koster. Far i huset har varit krasslig och mor har varit aktiv. Jag har nog varit något mittemellan, som vanligt. På lördag åker vi, sexton pers, däribland Amanda till Alcudia (insert vitsigt al qaida skämt här). Så den här veckan kommer gå som smort kan jag tänka mig. Jag är nog för trött för att tillägga allt spännande som cirkulerar i mitt liv. Som att jag fått operationstid, att jag och Hanna Ska till Venezuela, att mamma snart fyller år och att vi ska fira det i Stockholm och, ja, sånt.
Mamicellen på hotellen hela kvällen i bild.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar