tisdag 18 november 2008

Hejsan.

Det är en hel massa att göra för tillfället. Det är därför bloggen verkar ha gått i ide. På måndag drar jag och Hanna till Venezuela, och texter ska in i FryksdalsBygden innan vi åker. Det är dessutom massor med uppgifter som ligger och kikar på mig om dagarna. Har skickat mitt CV till 00TAL (http://www.00tal.com/), håll tummarna åt mig. Det lär jag behöva.

I helgen åkte mamma, pappa, jag och Hanna på Karin Broos vernissage i Kristinehamn. Lördagen fortsatte med en spelkväll och Amanda joinade. På söndag bakade jag cupcakes och bjöd mormor på middag. På kvällen åkte Hanna och jag på teater på Västanå. Bra helg, heja heja.

Det är möten, deadlines och inlämningar så det surrar i skallen. Till helgen kommer Anna hem och det blir återföreningsfest på lördag för förra årets studenter. Ska bli kul.

1 kommentar:

  1. Låter som du haft det skoj och jag håller tummarna för dig. Ha det roligt på resan.

    SvaraRadera