fredag 21 november 2008

Yay!

Igår var jag på middag. Hanna, jag och Nattis var med på firandet av Selma Lagerlöfs 150års firande. Vi pimplade vin, åt god mat och förlustade oss rent allmänt.
Idag var Hanna och jag på möte med Britta på FryksdalsBygden. Vi lämnade in texter och bilder och fixade layouten. På tisdag (25/11) får ni spana in vårt reportage! Vi tog en fika och skrev klart lite texter, sedan begav jag mig till skolan.
Påvägen dit ringde jag 00TAL (http://www.00tal.com/) som meddelade att jag fick ha min praktik där, helt sjuhelsikes ofattbart och superbra. Sedan fixade Nattis, jag och Frida inför öppet hus imorgon där vår blogg http://flux.bloggsida.se/ har premiär. Kom, eller dö. Och vill ni inte dö får ni följa vår textkommunikationsblogg framöver som alltså startar imorgon med massa hippt material.
Träffade Anna också, dalmasen som kom och hälsade på. Kul! Och imorgon kväll blir det fest med det gamla gänget.
På söndag drar Hanna och jag till Götet, sover på flyghotellet för att på måndag morgon sätta oss i varsin flygstol till Venezuela. Det går bra nu, som Mange skulle sagt.
Ikväll ska jag njuta på hemmaplan tillsammans med mamma och pappa efter en hektisk vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar