onsdag 6 maj 2009

Flås

Jag har inte hunnit berätta om Barcelona. Om turen till Karlstad och om att jag äntligen är klar med allt till studenten och balen. Att min blomma har kommit upp:



Att jag vunnit på triss. Att det är en massa herrar i hagen då fåren har kommit. Att jag har en hemlighet. Och allt det där andra. Men det kommer. Just nu sitter jag med skolarbete och jag finns på en annan blogg. Som ska redovisas imorgon och jag hade lite knapert med inlägg kände jag. http://pantprojektet.blogg.se/
Inte helt otippat att jag sitter kvällen innan. Det tråkiga med att jag redovisar en blogg är att hon ser att 80% av inläggen kom dagen innan. Nåja, det är väl kunskaper det handlar om.

Imorgon ska jag och Annika kolla på en hästhoppningsclinic. Det blir roligt. Kommer bli dödligt sugen på hästlivet, anar jag såhär i förväg.

Ja ja, får väl ta och lägga mig så jag är pigg i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar