torsdag 18 september 2008

Alcudia


Jag har en hel hop roliga internskämt från Alcudia som åtminstone Amanda skulle uppskatta. Men inte resten kanske, därför tänkte jag kort och gott säga: Ja-a, det var lika underbart som balen på slottet. En aningen försvenskat kanske, ungefär som sällskapsresan. Men det var inga fel på roligheterna, ne-ej då! Och det tycker jag framgår på bilden ovan. Jag är så förtjust att jag lägger huvudet på sned och det har jag inte gjort sedan grundskolan!
"Allt som har en bra början har ett bra slut", som Fronda sjöng en gång i tiden. Men så var det inte riktigt med resan till Alcudia. Jag har nämligen varit sängliggande sedan jag kom hem i lördags kväll. Men jag roar mig själv (där kom första internskämtet, insmuget)!
Sedan måste jag påminna om Thentes blogg, han säger det bäst själv. "Jag är väl en sån där som envisas med att inte behålla mina kickar för mig själv, utan trakasserar omgivningen för att få alla att fatta hur coolt det är." Så, läs läs läs.
Förövrigt går det mesta segt. Jag skriver inget, läser inget och är trött i både kroppen och huvudet. Men nästa vecka ska jag till Stockholm och hälsa på Gossen, det blir kul. Så länge sjunger jag med i "Blå himlen blues" och tillfrisknar.

2 kommentarer: