måndag 22 juni 2009

Måndag!

Knäckebröd med pesto och tomat på trappan i solen. Efter en dusch ringde jag Kim som var påväg hem från Karlstad. Vi bestämde oss för att ses en sväng. Hon plockade upp mig och vi tog en standard på Sibylla. Drog Sunne runt. Kirrade ett ICA kort och köpte en mobil för 199kr. Nöjd! Förra veckan var jag så besviken. Skulle låna två filmer på biblioteket. Lånade dem via automaterna och glömde helt bort att skivorna finns bakom disk. Därför har jag haft två tomma fodral under helgen. Men nu är de påfyllda. Blir Harry Potter och Fenixordern samt Djungelboken framöver! Sedan drog vi till Juvelen där det köptes en klänning och ett par shorts. Dessutom hann jag med två böcker. Favoritgubben stod utanför Handelsbanken! Strindberg och Hjalmar Bergman fick följa med hem. Kim köpte ett par riktigt klassiska skivor som diggades friskt när vi drog åter till Tjustersby.
Imorgon ska vi äta glass, jag och Kim. Sedan ska jag kolla hästhoppning hos Jarle på kvällen. Eventuellt ett pass på Spa, om lynnet tillåter. Onsdag blir det Karlstad - förhoppningsvis med Amanda. Torsdag - söndag sen är det hästhoppning på AKKA som gäller. I solsken! Kim tävlar alla dagarna så det ska bli underbart. I'm happy cat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar