tisdag 3 november 2009

Fix

Beställer böcker, letar julklappar, knyter i etiketter på de redan köpta, rensar kylskåpet och letar goda bufférecept. Dessutom hörde Martina av sig häromdagen och sa att Agnes, hennes syster, ska rida finalen i Prins Carl Philips Pris under Globen horse show. Så jag har bestämt mig för att gå och titta! Jag dricker té med tjocka tofflor. Sneglar på kurslitteraturen men är inte riktigt redo att börja än. Så jag roar mig alltså med annat fix. Dessutom hittade jag den här listan på de 20 bästa modebloggarna, som jag tänkte utforska senare i eftermiddag. Min tv har beslutat sig för att enbart visa kanal 1,2 och 4. Har inte orkat vidta några åtgärder ännu. Likadant är det med mina vissna rosor som står och hänger i vasen. Men det kvittar, idag kan det få vara som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar