fredag 31 oktober 2008

Bagare bagare Bengtsson


Igår åkte jag och Linn, som jag inte träffat på evigheter, och handlade. Jag köpte på mig en massa bakattiraljer och idag small det. Jag har inte smakat dem än men de är ju fina att se på. Tur att det är fredag så mor och far kan sätta sprätt på mig i helgen. Jag har kommit på att det faktiskt finns saker jag kan göra. Saker jag Borde göra. Men de är inte alls lika roliga som de jag inte behöver göra för fem öre. Så skolarbetet skjuts upp ännu en dag.
Imorgon är det mosters efterlängtade stormiddag som gäller. Det ska bli riktigt jäkla råbarkat kul faktiskt. Av någon outgrundlig anledning. Förmodligen är det det faktum att det faktiskt händer något - och det är nog för att få igång mig.
Mattias Mattson ringde idag. Han hade fått några provsvar vi väntat på och jag har tydligen haft något virus man får en enda gång, om man har otur. Mycket likt körtelfeber, som man också bara kan få en gång, om man har otur. Jag har haft båda två. Nåväl, då har jag väl mitt gjort hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar