fredag 10 oktober 2008

Äntligen fredag!

Tjoflöjt och klacksparkar. Äntligen fredag, så är det, och ett jäkla skitprogram på samma gång. Karlstad var toppen idag med studiebesök på "Tryck" plus en titt på Värmlands museum och biblioteket. På tåget hem körde jag järnet med uppgifter jag släpar och drar på + att jag hann med och läsa i ungefärliga 6 minuter tills det att konduktören kom. Man brukar säga att busschaufförer har glatt humör - men då har de inte träffat det här tågets konduktör. Jag rimmar helt ofrivilligt och har gjort det hela dagen. Underligt.

Nej, nu sätter hungern käppar i hjulet. Ska springa och väcka mamma. Hörs.

3 kommentarer:

  1. Så ni fick vara i karlstad medans jag fick Johnny säga apa flera gånger. Rätvist

    SvaraRadera
  2. Bara att fightas for your rightars det.

    SvaraRadera
  3. ska tänka på det...

    SvaraRadera