fredag 24 oktober 2008

Jesus i Jesusbussen

Idag blev jag så less att jag gick och la mig vid 13:00. Nu har jag precis vaknat och tycker det skulle vara lika bra att återgå till sängen. Är hemma från sjukhuset åtminstone, vilken pärs. Men jag har fortfarande feber, går som Quasimodo, äter 1000 mediciner och mamma får ge mig sprutor varje kväll. Äntligen fredag (!), liksom. Nu ska jag gå och kolla tempen. Och det är ju inte fullt lika spännande som annat som skulle kunna hända när man är ute i etern. Så jag tar det nog lugnt med bloggen ett tag. Jag blir itutad Oprah, Rachel Ray och Doctor Phils jäkla hycklarbudskap varje dag så jag är inte sådär hejdlöst inspirerad. Eller inspirerande för den delen. Läste klart Strindbergs "Till Damaskus" igår i alla fall - det var ett nöje. Nej, tempen var det. Ta det lugnt där ute i vimlet!

1 kommentar: