torsdag 18 december 2008

Torsdag

Jobbade stenhårt med Amanda hela förmiddagen, vi var faktiskt riktigt duktiga. Fått endel gjort, speciellt med tanke på att jag slet som ett djur för att få två uppgifter klara igår. Lunch, sedan text. Kom igång med min döden-novell. Jag och pappa var på banken och öppnade nytt konto, fixade ny mötestid och så vidare. Kom hem, lagade mat (idag igen, duktig) och åt precis. Idag fick jag fyra böcker av Henrik i födelsedagspresent, jag är så glad så glad. Sedan gick jag och Pappa in på en antikaffär där jag fick tag på ytterligare fyra böcker. Galet, bättre kan det inte bli. Igår satte pappa upp min hylla, något jag väntat på i ett halvår. Han har inte velat sätta upp den eftersom han tyckte att jag satte den på fel ställe. Därför har han skyllt på en massa saker, det är plugg och saker som fattas. Blev skitbra, slänger kanske upp en bild sen om jag orkar.
Nu ska jag se på Tjorven & Mysak och äta kakor jag köpte på hembageriet förut. Jä. Julbakade igår också förresten, chokladfudge, snickers och farmors kola. Mm-m. Åt så jag fick ont i magen. Det ska jag göra idag med. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar