fredag 26 december 2008

Jul

Christian och Sofias hemkomst och återvändo, födelsedag, de första dagarna på intensivkursen, julafton och juldagsfesten avklarad. Det gick i ett huj. Måndagen, myndighetsdagen, bestod av tidig väckning och fina presenter. En Ipod touch och Efva Attling halsband. Sen blev det tårta och bakelser, efter detta premiärdagen på intensivkurs. Och det är en evighetslång historia - så den tar vi inte nu. På kvällen bjöds det in till tacobuffé, samt ännu mera tårta och mina cupcakes jag gjorde dagen innan. Mera fina paket, presentkort, arvikafestivalenbiljett, kjol, ansiktsmask och annat skoj.
Julen var också bra. Sofia åkte hem den 22, så vi var bara familjen samlad 23-24. Traditionellt och lugnt. Familjärt och bra. Jag var nöjd. Vi rimmade, storslagna rim bjöds det på. Mina var dock en smula bisarra och långsökta. Gör inget.
Alla blev glada över mina (väl valda) klappar. Och jag likaså. Presentkort, trådlöst bredband, kläder, smycken, kalender och vantar.
Nu ska jag kolla på "På spåret", sedan "Selma". Igår var det juldags-party. Hade det toppen. Återkommer!

1 kommentar:

  1. Låter som du har haft det bra. Hoppas att du kommer klara körkortet snart också.

    Ps
    Gott Nytt År

    SvaraRadera