tisdag 7 april 2009

Att skriva av mig.

Känner redan hur jag kommer känna imorgon. Nära döden. Letar efter papperet från sist. Då när jag skulle backa över övergånsstället och över cykelbanan. Trots att tiden gått ut. Inte klokt. Har jag med papperet slipper jag göra säkerhetskontrollen. Ett moment mindre. Men det hittar jag inte och nu ser jag dåligt på mitt högra öga. Har sett lite suddigt med det i några dagar. För ett par veckor sedan sade pappa att "ditt högra öga hänger väldigt". Nu ska jag lägga mig och jag blir tokig om jag inte sover ordentligt. Känner redan hur jag kommer känna imorgon. Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Du, Sanna, ta det bara lugnt. Det är inte hela världen, i vilket fall, och det vet du. Bara en petitess som du kommer se tillbaka på om några år och rycka på axlarna åt. Fast jag vet hur du känner dig, så klart. Jag tänker på dig <3

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om du har nytt nummer, eller nått sånt. Jag har i alla fall önskat dig lycka till och ringt som en galning. Hur har det gått?

    SvaraRadera