lördag 4 april 2009

Godmorgon

Jag har börjat vakna om nätterna. Ett mycket underligt och oroväckande tecken. Jag som annars sover som ett litet barn. I natt vaknade jag 02:30. Jag vaknar igen, innan klockan ringer. 07:49 och jag kan inte somna om. Så jag stiger upp och tänker att - idag är en heldag. Klockan 10:00 ska jag befinna mig i sporthallen där årets UKM anordnas. Ska hjälpa Amanda och Hanna att hänga konstbidragen samt skriva en text om vad som händer under dagen. I år är det många bidrag och för att göra det lite roligare under soundchecks dagen finns singstar och pysselhörnor. Så det är dags att dra på sig I<3ukm tröjan och bege sig. I kväll ska vi fira Hanna som fyller nitton imorgon. Tacos och tårta är utlovat. Dryck och dryckesvisor. Sedan utgång. Ses i vimlet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar