onsdag 1 april 2009

Löst en kväll

Häst-ljuds-inspelningen gick väl förut. Har precis kollat på Popcirkus. Lykke Li + Peter, Bjorn and John. Sista avsnittet för säsongen! Nu befinner jag mig i ett mycket kritiskt läge. M&P ska kolla på Sommer en timma. Efter det hade jag tänkt kolla på diverse på tv. Men det är en kritisk timma fram till dess. Förs..öker hå..lla..mig.. v... a..ke... zzzzz Imorgon är Peter, Bjorn and John med på Hype också. Det får jag inte missa! Risken är stor.
I morgon gäller följande - skola, sitta kvar efter och redigera + klippa ljudinspelningen. UKM möte klockan 18:00.
Fredag - arbeta med Venezuela projektet fram till 14:00 då det är dags för körlektion x2 I G E N. Jo, jag tackar jag.
Lördag - Eventuellt jobb med UKM. Fira Hanna!
Söndag - Skriva om och titta på årets UKM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar