torsdag 5 februari 2009

Jämmer & dödskallar!

Elände. Har suttit och skrivit i två omgångar, sparat då och då. Men när jag skrivit som mest bestämmer sig word för att lägga av, och allt försvinner. Då tar jag paus, andas, tar en halstablett, sträcker ut benen för att sedan börja om igen. 
Igår var bra förresten. Vi begav oss till medborgarplatsen, åt en bit mat och tog en öl. Sedan begav vi oss till Debaser och kikade på en jäkla massa artister. Tellier var fantastisk, såklart! Var happy, happy. Han skulle fortsätta spela "några låtar" om "nån timma". Men vi var sega med värkande huvuden och halsar så vi begav oss hemåt. De sålde snygga Tellier LPs, ångrar lite nu att jag inte köpte en, de är så snygga. Men jag har inte plats. Jävlar vad tråkig jag är. Nu skiter jag i det här. Död åt word.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar