onsdag 21 januari 2009

Frågetecken

Tittar på vår blogg, den som jag, Frida och Nattis skriver. http://www.fluxet.blogspot.com/. Och märker att ett inlägg jag inte känner igen står längst upp. Om vi bortser från det att det nya inlägget plötsligt finns där. Vad spännande! Tänker jag. Nattis eller Frida måste ha skrivit något roligt eller viktigt eller så. Men vad jag finner är något helt annat. Den handlar om en teater som media-eleverna sett. Men, vi var inte där. Eller? Finns det luckor och hål i mitt liv som nu börjar på att fyllas? Vem/vad/vilka är dessa inkräktare på vår "Flux"?
Minns ni inlägget och "nycklarna i datorn", där jag förutspådde att det var början på något stort på Broby Grafiska. Där ser ni. Kriget har bara börjat.

2 kommentarer:

  1. Det var Nattis eller Frida.
    Du var borta då, när vi såg den.
    Synd att du missa den

    SvaraRadera