fredag 9 januari 2009

Låt oss dansa!

Försökte kolla på Let's dance. Det går inte. Fan, vad jag hatar tv. I synnerhet TV4:as nöjesprogram. Nöje inom situationstecken. Nej, för satan. Jag tittar, klagar, och påminner mig om all kunskap jag skulle kunna tuta i mig istället för att se på skiten. Sån kunskap Blondinbella aldrig kommer stöta på. Hon är en brunn av kunskapslöshet. Inte ens dansa kan hon. "FÖR HALLÅ, man dansar inte PARDANS när man är arton". Men, hur ska jag orka ta mig för något kunskapsfyllt nu? En fredagkväll. Jag blir apatisk, innan jag lyckas slita mig bort från TV:n. Muttrar att det liksom, inte går det här med tv. Jag gör inget vettigt, trots allt. Men kollar heller inte på skiten. Jag möts på halva vägen mellan vett och ovett. Jag sätter på denna - och mimar med. Tack för inspirationen Let's dance.





Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar